Strávníci jsou zařazeni do věkových skupin na dobu školního roku, ve kterém
dosahují příslušného věku. Každý strávník odevzdá vyplněnou přihlášku ke
stravování, kterou se zákonní zástupci zavazují platit stravné včas a v plné
výši.
Školní rok začíná 1. září a končí 31. srpna.
věk |
1 oběd |
měsíční platba |
7 - 10 let |
38,- Kč |
798,- Kč |
11 - 14 let |
40,- Kč |
840,- Kč |
15 let a více |
42,- Kč |
882,- Kč |
Způsoby platby
stravného:
Pokyny
k jednotlivým způsobům platby dostane strávník při přihlášení.
Strávníkovi, který nemá k 1. dni v měsíci stravné uhrazeno,
nebude strava poskytnuta.
Platba musí
být připsána na účet jídelny nejpozději do 20. dne předcházejícího měsíce.
·
Přeplatek na konci školního roku či v případě
ukončení docházky je vrácen na bankovní účet, z kterého je stravné hrazeno
nebo vyplacen v hotovosti.
· Po zaplacení je strava přihlášena a při nepřítomnosti žáka ve škole je nutné oběd odhlásit a to 24 hodin předem nebo nejpozději do 7,30 hodin týž den ráno.
· Výběr obědu je automatizovaný, proto si každý strávník musí zakoupit čip.
· Cena čipu je 150,- Kč. Při ztrátě nebo poškození je
nutné koupit čip nový. Čipy jsou jednorázové, částka není vratná.
Aktivovaný čip slouží k odběru stravy, přihlášení se do docházky a otevírání vstupních dveří budovy školy.
· Jídelna nabízí výběr ze dvou jídel. Jídelníčky jsou na tří týdny vyvěšeny na stránkách školy a v budově na místech rodičům přístupným. Obsluha objednávkového boxu je jednoduchá, srozumitelná a žáci budou přímo v jídelně seznámeni s postupem objednávání. Žákům nižších ročníků pomáhají vždy vychovatelé školní družiny nebo pedagogický dozor v jídelně.
· Možnost výběru bude ukončena 5 dní před voleným dnem, možno i přes internet.
· Odhlášení oběda je možné 24 hodin předem nebo do 7.30 hodin téhož dne na tel. 222 201 209, 222 201 200, nebo e-mail: jidelna@zssdruzeni.cz
·
Vstup do kanceláře školní jídelny je pouze po domluvě
s vedoucí školní jídelny.
Den otevřených dveří proběhne na naší základní škole 17.3.2025 od 8,00 do 11,40 hodin. Těšíme se na Vás.
Instalace nového objednávkového systému ve školní jídelně.
V týdnu od 3.2. - 7.2.2025 se bude ve školní jídelně instalovat nový objednávkový systém.
Nebudou fungovat odhlášky a čipy.
Do 29.1.2025 musí mít všichni žáci uhrazené stravné na měsíc únor!
Rodič nemocného dítěte, které je přihlášené na obědy a má uhrazené stravné, si může přijít vyzvednout oběd každý den po dobu nemoci od 11.15h – 11.30h.
Děkuji za spolupráci
Kopecká Adéla, vedoucí školní jídelny
Název školy: | Základní škola a Mateřská škola, Praha 4, Sdružení 1080 |
Adresa: | Sdružení 1080/2a, Praha 4, 140 00 |
IČO: | 613 845 18 |
DIČ: | Nejsme plátci DPH |
Ředitelka školy: | Mgr. Romana Mrázková |
E-mail: | reditelka@zssdruzeni.cz |
Web: | www.zssdruzeni.cz |
Datová schránka: | jnhnbfx |
Zřizovatel: | Městská část Praha 4 |
Pevná linka: | (+420) 222 201 200, MŠ 222 201 230 |
Mobil: | (+420) 734 853 416, 734 853 417, MŠ 773 304 590 |
Ředitelka: | reditelka@zssdruzeni.cz |
Hospodářka: | karasova@zssdruzeni.cz |
Školní online pokladna: (školné, kroužky, družina) | 71710923/5500 |
Stravné: | 71710878/5500 |
Účet školy - fakturace: | 71710800/5500 |